Az adott vállalkozásra szabott képzési struktúra előnye, hogy képzési panelekből áll, melyek bejegyzett képzéseinkből tevődnek össze. Ezekből válogatva és az adott képzési anyagon belüli súlypontok mozgatásával bőven lehetőségünk van a pillanatnyi helyzethez és a cégvezetés céljaihoz igazítani a fejlesztést. Éppen ezért minden esetben a cég megismerésével, szervezetfelméréssel, illetve cégvezetői interjúkkal alapozzuk meg a képzési terv kialakítását, ezek mentén azt egyéni igényekre szabjuk.
Képzéseink során maximálisan törekszünk rá, hogy iparág és akár konkrét tevékenység specifikus gyakorlatokon keresztül tudjuk a lehető leginkább életszerűvé tenni az oktatást, részben ennek is köszönhető a résztvevői visszajelzések alapján kiemelkedően magas elégedettségi szint (93%) a munkavállalók körében is, továbbá a cégvezetéssel folytatott záró értékelések során is rendre a kitűzött célok eléréséről értesülünk.
Rendszerszintű tudásanyagaink közül legnagyobb hatóerővel az alábbiak rendelkeznek:
- Enneagram, mert az embert működtető legbelsőbb hajtóerő azonosítására alkalmas, aminek ismerete minden más fejlesztést új dimenzióba helyez
- Pszichodráma, mert akár csak egy-egy eszköze is képes segíteni a résztvevőt, hogy tudattalan mélyrétegekből felszínre hozzon gátló vagy támogató hiedelmeket
- Tranzakció Analízis, mert segít megérteni, hogyan és miért csúszunk ki bizonyos helyzetekből a Felnőtt tudatosságból és veszítjük el ezáltal a kontrollt az itt és most felett; ezáltal arra is lehetőséget és eszközöket kapunk, hogyan térjünk vissza a jól működésünkhöz, vagy arra, hogyan fogadjuk (el) mások kitérését a hatékony viselkedési formákból.
- Neuro Lingvisztikus Programozás, mert eszközökkel lát el minket a tudattalanunk működésének megértésére, elfogadására és akár megváltoztatására. Lehetőséget ad, hogy észrevétlen könnyedséggel alakítsuk tudattalanunkba temetett lelki gátjainkat valódi erőforrásokká.
Ezek a tudásanyagok a róluk elnevezett tréningjeinken el is sajátíthatóak, azonban trénereink minden képzési anyagba beleszővik az adott témához szükséges, azt segítő eszközöket és módszereket akkor is, ha nincs nevén nevezve az adott módszer. Például egy értékesítői kompetenciafejlesztés tréning során jó eséllyel alkalmazunk NLP módszer szerint felépített célállítási technikát anélkül, hogy annak tudományos hátterét a résztvevőnek el kellene sajátítania vagy akár meg kellene értenie.
Tréneri módszertan és szimulációs megoldások révén a tanulást játékos megélésre alapozva tesszük hatékonyabbá, így biztosítva, hogy az elsajátított ismeretek készségszinten alkalmazhatóvá váljanak.