Home office tanácsok

Kialudtad magad? És pizsiben tolod most is (maximum melegítőben), ugye? 🙂

Nos, ha meg akarod tartani a belső egyensúlyt inkább fogadd meg az alábbiakat az új rutinhoz

  1. Kelj fel minden reggel időben (rendszeresen ugyanabban az időben).

  2. Készülj el, öltözz fel minden reggel, mintha munkába mennél.

  3. Alakíts ki egy neked kényelemes kis munkaterületet – szerencsésebbek íróasztalnál tolják, ám jó a konyhaasztal is erre a célra – csak ne az ágy legyen. 

  4. Halkítsd le vagy kapcsold ki a TV-t és inkább tegyél be valami klassz zenét a háttérben, amit szeretsz. 

  5. Legyenek idősávjaid – az otthoni munka főleg háziasszonyoknál és uraknál igen nagy csapda (jaj, el kéne mosogatni és engedve a „csábításnak” felpattansz)
    – legyen olyan időszak, amikor nem vagy gép előtt vagy telefonközelben – és erről értesítsd a veled kapcsolatban állókat is – ne ess az „úgyis ráérsz, otthon vagy” csapdába (kommunikációs tanácsokkal hamarosan érkezünk, hogy hogyan tedd ezt a családi perpatvar elkerüléséért), 
    – a facebookra ne „munkaidőben” nézz rá – az értesítéseket (a levelezését is) inkább kapcsold ki, mikor dolgozol, – a nagyobb koncentrációt igénylő feladataid alatt kapcsold le az értesítéseket (levelezés, internet) – ezeket egyébként is érdemes a „csúcson” végezni – a tesztet itt találod, amiből kiderül, mikor vagy a legaktívabb,
    – tervezd meg a napodat, hetedet! És lehetőleg tartsd is magad hozzá. 🙂 A tervezéshez hamarosan jelentkezünk tanácsainkkal. 


  6. Egyél ugyanúgy rendszer szerint – tarts ebédszünetet és óvatosan a „csak bekapok valamit”-el – hipp-hopp szöknek fel a kilók 

  7. Mozogj most is otthon!

  8. Iktass be szüneteket. 

 

Teljesítménygörbe teszt —>

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.