Fürkész Holding | Értékesítési tréningek

Értékesítési tréningek



Az értékesítési tréningeink célja a nyertes – nyertes pozícióban olyan versenyelőnyt biztosítani partnereinknek, amellyel hatékonyabban és magasabb profittal folytathatják működésüket.
Egységes képet adunk az értékesítésről, mint szakmáról, a személyre szabott, legmegfelelőbb „sales-habitus” felvételéről, kiiktatva az eladást gátló tényezőket. A hallgató megismeri az üzleti kommunikáció, az üzleti kapcsolatok valós törvényszerűségeit.

Tematikánkból…

  • Jól működtethető módszerek és gyakorlatok elsajátítása az eladást gátló emberi előítéletek lebontásához.
  • Kifogáskezelés és az értékesítés folyamatának ilyen helyzetekben való kézben tartása.
  • Keresztértékesítés.
  • Telefonos megkeresés.


Értékesítési tréning típusai:


AKTÍV ÉRTÉKESÍTÉSI TRÉNING

Manapság sajnos minden iparágban megfigyelhető a megrendelések visszaesése, aminek következményeképpen sok vezető úgy érzi, hogy az eddigi értékesítési technikák valamiért nem működnek. A megoldás azonban rendelkezésre áll… Az aktív értékesítés röviden az ügyfelek rendszeres és módszeres megkeresése, felkutatását jelenti.

A program végére a résztvevők képesek lesznek

  • Megőrizni, elnyerni az ügyfelek bizalmát az értékesítés során.
  • Tudatosan felkészülni és helyes módszerekkel, technikákkal „felépíteni az értékesítést”.
  • Leküzdeni félelmeiket az aktív értékesítéssel kapcsolatban.
  • Leküzdeni a felmerülő nehézségeket.
  • Elkerülni a leggyakrabban elkövethető hibákat.
  • Helyesen megválaszolni a legnehezebb ellenvetéseket is, melyek mindennapi munkájuk során felmerülhetnek.

 
KONZULTATÍV ÉRTÉKESÍTÉSI TRÉNING

Konzultatív értékesítésről akkor beszélünk, amikor a vásárlónknak van annyi ideje, hogy legalább néhány szót váltson az értékesítővel.
A tréning a személyes kapcsolatra koncentrál és vezeti végig az értékesítőket a helyes folyamaton, a bemutatkozástól indulva egészen az értékesítés lezárásáig, sőt még ezen is túl, beleértve az utókövetést is.

A program végére a résztvevők képesek lesznek

  • Helyesen végigvinni az értékesítési folyamatot.
  • Megőrizni, elnyerni az ügyfelek bizalmát az értékesítés során.
  • Tudatosan felkészülni és helyes módszerekkel „felépíteni az értékesítést”.
  • Felmérni az ügyfelek igényeit.
  • Elkerülni a leggyakrabban elkövethető hibákat.
  • Helyesen megválaszolni a legnehezebb ellenvetéseket is, melyek a mindennapi munkájuk során felmerülhetnek.

Kapcsolat

1/788-2778
  • Fax:1/788-2778
  • Székhely és számlázási cím:1043 Budapest, Csányi László u. 34. B épület I. emelet 103.
  • Levelezési cím, iroda, ügyfélszolgálat és képzési termek:
    1043 Budapest, Csányi László utca 34. B épület I. emelet 103.