Első lépésként pszichopedagógiát végeztem, mert érdekelt a személyiség és a viselkedés feltérképezése, amellyel együtt lehetővé vált az affektív- és a kognitív funkciók, valamint a képességek fejlesztése. A gyerekekkel való munkát követően, az értékesítés és a rendezvényszervezés üzleti szféráján keresztül, a fenti kíváncsisággal és a támogatás szándékával megérkeztem a felnőttképzés világába.

Tréneri munkám, a szakmában eltöltött 14 éve alatt, a szenvedélyemmé vált, képes vagyok motiválni másokat és magamat is. Célom a folyamatos fejlesztés, hallgatócentrikus, gyakorlati módszerekkel és rendszeres visszajelzéssel.

Ez idő alatt lehetőségem nyílt különböző profilú cégek munkatársait képezni, kisvállalatoknál és multinacionális környezetben egyaránt.

Tréningjeim témája egyrészt szakmai ismeretekre fókuszál, másrészt a készségfejlesztés témakörére, amelyben a kommunikáció szinte teljes palettája megtalálható az üzleti szegmenstől a személyközi kommunikáción keresztül – pl. asszertivitás, problémakezelés – a hatékony előadások, prezentációk megtartásáig. Kiemelt témaköreim: az előadói készségek fejlesztése vizuális látványtervezéssel és stílus-menedzsmenttel stressz- és energiamenedzsment ön-ismeret, ön-marketing coaching szemléletű vezetés

Fő erősségem a csoportdinamika kezelésében és az empátiában, az értő figyelemben, rejlik. Fontos számomra az igényesség – verbális és vizuális tekintetben is -, valamint az alaposság. Mindemellett képes vagyok a résztvevők igényeinek megfelelően, rugalmasan alakítani a közös munkát.

Szívesen tanulok, fejlődöm és alkalmazok új, modern eszközöket a hatékonyság érdekében. A tréneri eszközök folyamatos megújítása mellett, jelenleg a team coachingban fejlesztem tovább magam. Legújabb feladatommal – pedig – ismét a gyermekek világához kapcsolódom. Tréneri eszközökkel viszünk fejlesztési programot az iskolai nevelés keretei közé, a stabil önismeret, a széleskörű kommunikáció- és képességfejlesztés érdekében.