-A sikeres vállalkozás rejtelmei három napban-

Tudta, hogy a vállalkozások  csupán 20%-a éri el a kitűzött stratégiai célokat? Programunk abban nyújt segítséget, hogy Önök ebbe a 20%-ba tartozzanak.

Miért minket?

  1. Mert a program egyedi – ilyennel nem találkozhat a piacon.
  2. Mert a program alatt következetesen végigvisszük azokon a lépéseken, amik nélkülözhetetlenek a sikeres cégvezetés és a kimagasló vállalkozási eredmények eléréséhez.
  3. Mert egyszer kell megfizetni a program árát és ezzel egy, a jövőben is ugyanúgy használható modellt és gyakorlati útmutatót kap, amivel időről időre tervezheti előre jutását.
  4. Mert gondosan ügyelünk rá, hogy a workshopon ne legyen jelen a konkurencia.
  5. Mert a workshopon mindenkire jut idő külön-külön. Alacsony létszámú csoportokkal dolgozunk.
  6. Mert nem csupán a tervezést segítjük, hanem a taktikai lépéseket is meghatározzuk a továbblépéshez.

 

 

 

Vállalati életciklus

Ichak Adizes professzor  elmélete nyomán végigjárjuk a vállalati életciklusokat és meghatározzuk, hol van az Önök szervezete. Milyen tüneteket mutat és mi lenne az a cél, ami a leggyorsabban és leghatékonyabban elérhető ebből a kiindulópontból.

Értékek

Feltérképezzük, milyen értékekkel bír szervezetük. Ezek lehetnek az emberi értékek ugyanúgy, mint amely értékek adódnak a vállalat vagyonából és paci helyzetéből. Mindezt kiindulópontként kezeljük, egyfajta alapként, amire építhetjük a későbbi tervezést.

Stratégia

A stratégiai tervezésnek vállalkozóként ismerjük a lépéseit. Ám hogy pontosan mit és hogyan kell megvizsgálni, csak kevesen tudják. Ezt lépésről lépésre elsajátíthatják a műhelyben úgy, hogy ezek a lépések később is elővehetők legyenek.

Taktikai lépések

Ezek már a megvalósítás felé mutatnak. A stratégiák nagy része ezen bukik el, hogy a taktikai lépések nem igazodnak a szervezet értékeihez, jelenlegi adottságaihoz. Ezeket a lépéseket az értékek pontos feltérképezése után határozzuk meg pontosan.

Jövőkép

A jövőkép egy célállapot a meghatározása, ami a stratégia megvalósításában szereplők mindegyike számára a követendő irányt mutatja folyamatosan. Olyan víziót fogalmazunk meg, ami reális, mindenki számára elfogadható és az elkötelezettség erősíthető minden munkatársunkban felé.  Segítséget nyújtunk abban is, hogyan kommunikálható a munkatársak felé úgy, hogy követni is tudják.

Kockázatkezelés

Minden vállalkozás életében vannak kockázati tényezők. A kérdés csupán az, hogy behunyjuk a szemünket és csak tesszük a dolgunkat és nem törődünk vele, mert „pozitív” szemlélettel munkálkodunk, vagy számolunk ezekkel és felkészülten reagálunk a változásokra.

Vevőorientáció

Segítséget nyújtunk a vevőorientált gondolkodás elsajátításához. Ahhoz, hogy a továbbiakban eredményes, sikeres vállalkozást vezethessünk, elsősorban a vevőt kell a fókuszba helyezni. Ezen a téren abban tudunk segíteni, hogy milyen eszközökkel alakíthatunk ki egy gazdaságosan működő, ám erősen vevőorientált szervezetet.

Változáskezelés

Egy dolog biztos az életünkben, a változás – ám erre a legritkább esetben vagyunk felkészülve. Mi nem azt mutatjuk meg a három nap alatt, hogy egyes változásokra hogyan reagáljunk, hanem a változáskezelést magát, mint módszert adjuk át.

Dátum: 2018. február 28-március 1-2. (9h-17h)

Díj: 165 000 Ft + Áfa (a három napra összesen)