Fürkész Holding | Ügyfél-kommunikációs tréning

Ügyfél-kommunikációs tréning

Tréningünk nem kifejezetten a klasszikus ügyfélszolgálaton dolgozóknak szól. Ügyfél alatt ugyanis értjük a vevőeket, sőt, belső ügyfeleinket – vagyis munkatársainkat is. A tréning alapvető segítséget nyújt az emberi kapcsolatok javításához.

 

A program végére a résztvevők képesek lesznek

-megoldani olyan problémákat is, amelyekkel hosszú ideje nem boldogultak (mindig a személyes tapasztalatokat dolgozzuk fel tréningjeinken),

-az ügyfélszolgálat bármely területén (internet, személyes, telefonos, írásos) megkeresni a legjobb megoldást ahhoz, az Ön ügyfelei ne csak elégedettek legyenek,

-kezelni a problémás ügyfeleket, vevőket,

-kezelni saját hangulataikat,

-magabiztosan és határozottan viselkedni,

-szorongás nélkül segítséget, szívességet kérni,

-meghallgatni más kérését,

-szorongás nélkül visszautasítani az olyan kérést, amit nem akar vagy nem tud teljesíteni,

-saját cselekvési tervet összeállítani saját kommunikációjuk javítása érdekében.

-bizonyos, szükségtelen konfliktusokat eleve megelőzni,

-olvasni a "jeleket", megfejteni a másik fél metakommunikációját, és azonosítani a másik fél úgynevezett „én-állapotát”,

-szélesíteni saját konfliktuskezelő „repertoárjukat”,

-megoldani krónikusan elhúzódó problémákat,

-levezetni kemény tárgyalásokat kevesebb stressz mellett.


Kérje részletes tájékoztatónkat!