Fürkész Holding | Miről szól az értékesítői tréning?

Miről szól az értékesítői tréning?

 

A jó értékesítő

- könnyűszerrel ráhangolódik az ügyfélre,

- megérti, hogy valójában mire vágyik,

- hamar elnyeri a bizalmát,

- magabiztosan kezeli az ellenállást, így

- könnyedén köt üzletet.


A tréning célja, hogy képessé tegyük a résztvevőket az ügyfelek megnyerésére, megértésére és gondolkodásuk pozitív befolyásolására. Megismerheti a leghatékonyabb értékesítési technikákat, azokat a szakmai fogásokat, melyek segítségével elnyerheti ügyfelei bizalmát, és sikeres üzletet köthet.

Empátiás-készségfejlesztő gyakorlatok segítségével képes lesz a motivációs mozgatórugók jobb felismerésére és ezek tükrében a legideálisabb stratégia kiválasztására.

Ezt a tréninget azoknak ajánljuk, akik értékesítéssel, üzletkötéssel foglalkoznak - és szívesen vesznek visszajelzést jelenlegi adottságaikról és bátran fejlesztik magukat a még jobb eredmények eléréséért. 

Témáink

- Gátló tényezők (igény, bizalom, elégedettség hiánya) meghatározása és megtapasztalása.

- Technikák az akadályok elkerülésére, legyőzésére (hitelesség és empátia, kérdések, figyelem, előny és haszon, ellenállás kezelése)

A fenti technikák alkalmazása értékesítési helyzetekben.


A képzési módszertan

A tanulás hatékonyságát a tréning módszertan biztosítja, ami ötvözi az elméleti és gyakorlati elemeket - így megfelel minden tanulási stílus igényeinek. Az elmélet mellett minden modulban jelen vannak olyan gyakorlatok, amelyekben a résztvevő saját témájával kapcsolatos helyzetére vonatkozóan alkalmazza a tanultakat. Gyakorlatainkban a résztvevők ki is próbálják a tanult eszközöket.


Az ár tartalmazza a képzésen való részvételt, az oktatási anyagokat, a helyszín, valamint a kávészünetek költségeit. A képzés díja nem foglalja magában a résztvevő ebédköltségét.