Fürkész Holding | Kommunikációs tréning

Kommunnikációs tréning

Célja az erőszakmentes és hatékony kommunikáció megvalósítása a magán-és az üzleti szférában.

Elsődleges cél a belső kommunikációs vonalak letisztázása a hatékonyság növelése érdekében. Szolgáltató cégeknél kiegészül az ügyfél-kommunikáció, termelő cégek esetében pedig a felső vezetés és a termelésben résztvevők közötti kommunikáció sajátosságaival.

Tematikánkból…

  • Döntések, elvárások, előítéletek.
  • Személyiségtípusok, érzelmi rezonancia és annak hatása a kommunikációra.
  • A figyelem jellemzői, fenntartása, generálása és szerepe a kommunikációban.
  • A közös realitás kiépítése. Érzelmi szintek sajátos realitásai.
  • Konfliktus kialakulásának alapjai: a kritika és annak fogadása.
  • Kudarctűrés.
  • A partner jellemző sajátosságainak és igazmondásának gyors feltérképezése.
  • Erőszakmentes kommunikáció.
  • Szükségletek kommunikációja kontra elvárások.
  • Kérdéstípusok és kikönnyítések.