Fürkész Holding | Hatékony ügyfélkezelés tréning

Hatékony ügyfélkezelés tréning

Tréningünk nem csak kifejezetten a klasszikus ügyfélszolgálaton dolgozóknak szól, ügyfél alatt értjük a vevőeket, sőt, belső ügyfeleinket – vagyis munkatársainkat is. A tréning alapvető segítséget nyújt az emberi kapcsolatok javítására.

A program végére a résztvevők képesek lesznek

§ megoldani olyan problémákat is, amelyekkel korábban hosszú ideje nem boldogultak (mindig a személyes tapasztalatokat dolgozzuk fel tréningjeinken),

§ az ügyfélszolgálat bármely területén (internet, személyes, telefonos, írásos) megkeresni a legjobb megoldást ahhoz, az Ön ügyfelei ne csak elégedettek legyenek,

§ kezelni a problémás ügyfeleket, vevőket,

§ kezelni saját hangulataikat.


Kérje részletes tájékoztatónkat!